Regulamin Sklepu Internetowego

§1 Postanowienia ogólne

  1. Sklep internetowy prowadzony jest przez Marylla Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Wichrowe Wzgórze 13, 83-333 Chmielno, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001109649, NIP: 5892092384.
  2. Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: hotellubiana@gmail.com.
  3. Sklep internetowy umożliwia rezerwację usług noclegowych i dodatkowych usług hotelowych za pośrednictwem systemu Ybook oraz realizację płatności online za pomocą systemu Przelewy24.
  4. Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.

§2 Warunki rezerwacji i zakupu usług

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową sklepu, wybierając dostępne terminy oraz usługi.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w procesie rezerwacji.
  3. Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu płatności za pomocą systemu Przelewy24 lub innych udostępnionych metod płatności.
  4. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.

§3 Płatności

  1. Sklep umożliwia dokonywanie płatności online za pośrednictwem systemu Przelewy24, obsługiwanego przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu.
  2. Dostępne metody płatności obejmują przelewy elektroniczne, karty płatnicze oraz inne formy przewidziane przez operatora płatności.
  3. W przypadku nieopłacenia rezerwacji w wyznaczonym czasie, zamówienie może zostać anulowane.
  4. Wszystkie płatności realizowane są zgodnie z regulaminem Przelewy24, dostępnym na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin.

§4 Anulowanie rezerwacji i zwroty

  1. Klient ma prawo do anulowania rezerwacji zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie rezerwacji obowiązującym w obiekcie.
  2. Zwroty środków realizowane są za pośrednictwem systemu Przelewy24 na rachunek, z którego dokonano płatności.

§5 Ochrona danych osobowych

  1. Administratorem danych osobowych klientów jest Marylla Sp. z o.o..
  2. Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
  3. Dane osobowe przekazywane operatorowi płatności Przelewy24 są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie https://www.lubianaresort.pl/polityka-prywatnosci.
  4. Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.

§6 Reklamacje

  1. Wszelkie reklamacje dotyczące rezerwacji i realizacji usług należy zgłaszać na adres e-mail hotellubiana@gmail.com.
  2. Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
  3. W przypadku uznania reklamacji klientowi przysługuje zwrot środków lub inna forma rekompensaty uzgodniona z administratorem sklepu.

§7 Postanowienia końcowe

  1. Regulamin może być aktualizowany. Aktualna wersja dostępna jest na stronie sklepu.
  2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
  3. Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu w momencie dokonania rezerwacji lub zakupu usługi.
Dziękujemy za korzystanie z naszego sklepu internetowego!