Regulamin Sklepu Internetowego
§1 Postanowienia ogólne
- Sklep internetowy prowadzony jest przez Marylla Sp. z o.o. z siedzibą pod adresem: ul. Wichrowe Wzgórze 13, 83-333 Chmielno, Polska, wpisaną do Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0001109649, NIP: 5892092384.
- Kontakt ze sklepem możliwy jest pod adresem e-mail: hotellubiana@gmail.com.
- Sklep internetowy umożliwia rezerwację usług noclegowych i dodatkowych usług hotelowych za pośrednictwem systemu Ybook oraz realizację płatności online za pomocą systemu Przelewy24.
- Korzystanie z usług sklepu oznacza akceptację niniejszego Regulaminu.
§2 Warunki rezerwacji i zakupu usług
- Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową sklepu, wybierając dostępne terminy oraz usługi.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w procesie rezerwacji.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu płatności za pomocą systemu Przelewy24 lub innych udostępnionych metod płatności.
- Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.
§3 Płatności
- Sklep umożliwia dokonywanie płatności online za pośrednictwem systemu Przelewy24, obsługiwanego przez PayPro S.A. z siedzibą w Poznaniu.
- Dostępne metody płatności obejmują przelewy elektroniczne, karty płatnicze oraz inne formy przewidziane przez operatora płatności.
- W przypadku nieopłacenia rezerwacji w wyznaczonym czasie, zamówienie może zostać anulowane.
- Wszystkie płatności realizowane są zgodnie z regulaminem Przelewy24, dostępnym na stronie https://www.przelewy24.pl/regulamin.
§4 Anulowanie rezerwacji i zwroty
- Klient ma prawo do anulowania rezerwacji zgodnie z warunkami określonymi w regulaminie rezerwacji obowiązującym w obiekcie.
- Zwroty środków realizowane są za pośrednictwem systemu Przelewy24 na rachunek, z którego dokonano płatności.
§5 Ochrona danych osobowych
- Administratorem danych osobowych klientów jest Marylla Sp. z o.o..
- Dane osobowe przetwarzane są zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 (RODO).
- Dane osobowe przekazywane operatorowi płatności Przelewy24 są przetwarzane zgodnie z polityką prywatności dostępną na stronie https://www.lubianaresort.pl/polityka-prywatnosci.
- Klient ma prawo dostępu do swoich danych, ich poprawiania oraz żądania usunięcia.
§6 Reklamacje
- Wszelkie reklamacje dotyczące rezerwacji i realizacji usług należy zgłaszać na adres e-mail hotellubiana@gmail.com.
- Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od daty otrzymania zgłoszenia.
- W przypadku uznania reklamacji klientowi przysługuje zwrot środków lub inna forma rekompensaty uzgodniona z administratorem sklepu.
§7 Postanowienia końcowe
- Regulamin może być aktualizowany. Aktualna wersja dostępna jest na stronie sklepu.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają przepisy prawa polskiego.
- Klient akceptuje warunki niniejszego Regulaminu w momencie dokonania rezerwacji lub zakupu usługi.