Dane ogólne
Adres siedziby:
Marylla Sp.z o.o.
Wichrowe Wzgórze 13
83-333 Chmielno
NIP 5892092384
KRS 0001109649
Dane organizacyjne
Pragnąc zapewnić wszystkim gościom korzystającym z naszych usług przyjazne warunki wypoczynku prosimy o dostosowanie się do niżej wymienionych postanowień:
- Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w ostatnim dniu pobytu.
- Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
- Do każdego wynajmowanego pokoju zapewniamy nieodpłatnie 1 miejsce parkingowe dla samochodu. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godzinach obowiązywania ciszy nocnej.
- Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco gospodarzowi pensjonatu.
- Opłata za dorobienie klucza w przypadku jego zaginięcia wynosi 30 zł.
- W domkach i pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
- Zabraniamy wynoszenia kocy z łóżek na plaże.
- Gospodarz pokoi może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które zakłócają spokojny pobyt innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie.
Reklamacje
1. Reklamacje należy zgłaszać pod adres hotellubiana@gmail.com. Będą rozpatrywane do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.
Regulamin sklepu internetowego (rezerwacja online)
- Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową sklepu, wybierając dostępne terminy oraz usługi.
- Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w procesie rezerwacji.
- Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu płatności za pomocą systemu Przelewy24 lub innych udostępnionych metod płatności.
- Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.
Rezerwacje przyjmowane przez recepcję
Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczne jest podanie danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Więcej informacji o ochronie danych znajduje się w zakładce polityka prywatności.
Proces rezerwacji przebiega następująco:
- Przyjęcie zgłoszenia (telefonicznie lub ze strony internetowej).
- Wygenerowanie i wysłanie na wskazany adres e-mail dokumentu rezerwacji wstępnej z jednoczesnym powiadomieniem SMS.
- – rezerwacja wstępna zawiera wszystkie informacje dotyczące warunków rezerwacji tj. termin, nr pokoju, kalkulację ceny oraz termin wpłaty zadatku oraz numerem konta bankowego
- – wysokość zadatku wynosi 50% całkowitej ceny
- – termin wpłaty zadatku wynosi 5 dni
- Po odnotowaniu wpłaty zadatku na rachunek bankowy, na wskazany adres e-mail wysyłamy dokument potwierdzający wpłatę.
- W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
- Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu lub w dniu następnym.
- W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (późniejszy przyjazd, wcześniejszy wyjazd), opłaty nie podlegają zwrotowi.
Odstąpienie od umowy (warunki anulowania rezerwacji)
- Zadatek podlega zwrotowi, jeżeli rezygnacja z rezerwacji została zgłoszona minimalnie 30 dni przed planowaną datą przyjazdu.
- Reklamacje należy zgłaszać pod adres hotellubiana@gmail.com.