Dane ogólne

Adres siedziby:
Marylla Sp.z o.o.
Wichrowe Wzgórze 13
83-333 Chmielno
NIP 5892092384

KRS 0001109649

Dane organizacyjne

Pragnąc zapewnić wszystkim gościom korzystającym z naszych usług przyjazne warunki wypoczynku prosimy o dostosowanie się do niżej wymienionych postanowień:

  1. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00.
  2. Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 w dniu przyjazdu do godziny 11.00 w ostatnim dniu pobytu.
  3. Gospodarz nie ponosi odpowiedzialności za pozostawione w pokojach przedmioty wartościowe i pieniądze. Prosimy o zachowanie należytej staranności związanej z zamykaniem okien i drzwi w momencie opuszczania pokoju.
  4. Do każdego wynajmowanego pokoju zapewniamy nieodpłatnie 1 miejsce parkingowe dla samochodu. Parking jest niestrzeżony, zamykany w godzinach obowiązywania ciszy nocnej.
  5. Wszelkie usterki wynikłe w trakcie użytkowania pokoju prosimy zgłaszać na bieżąco gospodarzowi pensjonatu.
  6. Opłata za dorobienie klucza w przypadku jego zaginięcia wynosi 30 zł.
  7. W domkach i pokojach obowiązuje bezwzględny zakaz palenia papierosów.
  8. Zabraniamy wynoszenia kocy z łóżek na plaże.
  9. Gospodarz pokoi może odmówić dalszego świadczenia usługi osobom, które zakłócają spokojny pobyt innym gościom poprzez głośne odtwarzanie muzyki lub inne niestosowne zachowanie.

Reklamacje

1. Reklamacje należy zgłaszać pod adres hotellubiana@gmail.com. Będą rozpatrywane do 14 dni kalendarzowych od dnia ich otrzymania.

Regulamin sklepu internetowego (rezerwacja online)

  1. Rezerwacji można dokonać poprzez stronę internetową sklepu, wybierając dostępne terminy oraz usługi.
  2. Klient zobowiązany jest do podania prawdziwych danych osobowych w procesie rezerwacji.
  3. Potwierdzenie rezerwacji następuje po dokonaniu płatności za pomocą systemu Przelewy24 lub innych udostępnionych metod płatności.
  4. Po dokonaniu płatności klient otrzymuje potwierdzenie rezerwacji na podany adres e-mail.

Rezerwacje przyjmowane przez recepcję

Dla skutecznego dokonania rezerwacji konieczne jest podanie danych osobowych: imienia i nazwiska, adresu e-mail oraz numeru telefonu. Więcej informacji o ochronie danych znajduje się w zakładce polityka prywatności.

Proces rezerwacji przebiega następująco:

  1. Przyjęcie zgłoszenia (telefonicznie lub ze strony internetowej).
  2. Wygenerowanie i wysłanie na wskazany adres e-mail dokumentu rezerwacji wstępnej z jednoczesnym powiadomieniem SMS.
    • – rezerwacja wstępna zawiera wszystkie informacje dotyczące warunków rezerwacji tj. termin, nr pokoju, kalkulację ceny oraz termin wpłaty zadatku oraz numerem konta bankowego
    • – wysokość zadatku wynosi 50% całkowitej ceny
    • – termin wpłaty zadatku wynosi 5 dni
  3. Po odnotowaniu wpłaty zadatku na rachunek bankowy, na wskazany adres e-mail wysyłamy dokument potwierdzający wpłatę.
  4. W przypadku braku wpłaty zadatku w wyznaczonym terminie rezerwacja zostaje anulowana.
  5. Formalności związane z meldunkiem i opłatą za pobyt dokonuje się w dniu przyjazdu lub w dniu następnym.
  6. W przypadku rezygnacji z zarezerwowanego pobytu (późniejszy przyjazd, wcześniejszy wyjazd), opłaty nie podlegają zwrotowi.

Odstąpienie od umowy (warunki anulowania rezerwacji)

  1. Zadatek podlega zwrotowi, jeżeli rezygnacja z rezerwacji została zgłoszona minimalnie 30 dni przed planowaną datą przyjazdu.
  2. Reklamacje należy zgłaszać pod adres hotellubiana@gmail.com.